Formula 1 team - Mercedes-AMG Petronas Formula One Team [F1 W13]

Novosti o vozačima i timovima, glasine...

Moderatori/ce: F1NAC,Zweki,Scuderia,Cuky,47,gringo73

Odgovori
Slash
Veteran
Veteran
Ja sam: Vozač
Navijam za: utrkivanje

Re: Formula 1 team - Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Post Postao/la Slash »

Ima i Honda pare i ljude :D :D .

Ali, da, sumnjam da mogu nešto toliko drastično zeznuti, iako McLaren iz 2012-2013 nas uči da nije nemoguće...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
speedy56
Legenda
Legenda
Navijam za: FAlonso ALotterer

Post Postao/la speedy56 »

Slash je napisao/la:Ima i Honda pare i ljude :D :D .
Pare imaju, ljude nemaju. Imaju samo svoje zatvorene Japance, osim toga ništa. A oni jedino ovak mogu eksprerimentirati kak su ostali proizvođači kemijali prije 2014.
Fali znanja i iskustva.
slika
F1NAC
Navijam za: Scuderia Ferrari

Post Postao/la F1NAC »

Slash je napisao/la:
Ali, da, sumnjam da mogu nešto toliko drastično zeznuti, iako McLaren iz 2012-2013 nas uči da nije nemoguće...
Taj fail je tesko nadmasit. Imas tako dobru bazu iz 2012 i ti ides zadnju godinu sa stabilnim pravilima radit novi koncept i stavit naprijed koji ti je totalna nepoznanica...
slika
rFactor F1-HR WTCC LEAGUE CHAMPION 2011
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Cestitke na naslovu. Zasluzeno.
slika
marcus
Profesionalni vozač
Profesionalni vozač
Navijam za: Lewis Hamilton

Post Postao/la marcus »

Više na izdržljivost nego na race pace, ali zasluženo. Još k tome čak tri utrke prije kraja, a na početku sezone se očekivala (i izgledalo je) puno izjednačenija borba.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics: Even if you win, you’re still retarded.
zonelsk
Veteran
Veteran
Navijam za: FA

Post Postao/la zonelsk »

Pa i bila bi da nije Ferrari "nestao" na dvije-tri trke.

Ali zato mislim da bude sljedeca godina jakoo zanimljiva.
Ako bas Mercedes ne pogodi sa novom šasijom savrseno biti ce dvoboj na vrhu sa dvije-3 momcadi i odmah iza jos dvije :D
I like to race, not to do laps alone.
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Neki lik je htio ukrast krilo od Mercedesa. Zapravo donekle mu je uspjelo, ali su ga zaustavili mehaničari od Red Bulla i time spriječili krađu
slika
slika
Slash
Veteran
Veteran
Navijam za: utrkivanje

Post Postao/la Slash »

Hahhahahahah kakav biser #-o
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
Dani
Legenda
Legenda
Navijam za: Hamiltona

Post Postao/la Dani »

I u crvenoj majici. Haha mafija sused, mafija je to.
Biti drugi znači biti prvi među gubitnicima. Ayrton Senna.

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Jedan od razloga za hejtanje pogonskih jedinica. Bivsi Lotusov sef izjavio je da su iz mercedesa dozvolili engine mode dodatni za Lotus kako bi Grosjean u Spa mogao prestic vettela. Jedan od razloga zasto je ovakav tip dominacije sugav. Em imaju nadmocniji PU i mogu kontrolirat snagu drugima da zadrze protivnike sto dalje od sebe
So apparently Mercedes remotely gave Lotus an additional engine mode in Spa 2015 so they could challenge Vettel for third. Grosjean and Lotus were never allowed to use it again.
28. Minuta

https://youtu.be/xBQA9eABkpc
slika
Dani
Legenda
Legenda

Post Postao/la Dani »

Da , i? Bolje to nego 100 milja ispod stola za ime i ništa više.

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Dani je napisao/la:Da , i? Bolje to nego 100 milja ispod stola za ime i ništa više.

Ha ha. To ime sto ti govoris je trpilo sve i svasta i ujedno i definiralo f1. Ocemo se kladit kad ubrzo ce Merc odleprsat cim budu poceli cuclat kobasicu? Pogledajmo fan base pa vidi koliko Ferrari donese F1 a koliko Mercedes (ako upce mercedes ima fan base (ne racunajuci Hamiltona))

Nije 100 nego 70. Imas tim koji se vuce po zacelju zadnjih godina i dalje dobivaju bonus za razliku Force Indie and so

Evo ti malo istorije
To add to this, in the 70's F1 was really just a travelling circus with engines instead of lions. Each individual track owned all of the rights to broadcast - and in a lot of cases the circuits were undrivable messes when the teams showed up. In one case (Spanish GP) the track was so bad that the championship leader refused to go out. The circuit got their lawyers involved and out they all went, someone crashed and died on the track that day.

Bernie (a team owner at the time) went out and just straight up bought the international broadcasting rights from all of the circuits (for around $1m total). He then went to each of the teams and offered them 10% for $100,000. The only team that accepted was Ferrari. Bernie and Ferrari then used their absolutely enormous clout to introduce safety regulations at every track, permanent medical facilities, Sid Watkins (the F1 Doctor), international broadcasting of every race.

Because of this commitment from Ferrari they own a large share of the sport itself, and their share is dished out as part of the Concorde Agreement, which means that although they've got a substantial ownership of the sport, they don't (in theory) have any extra sway over any other team to influence the direction of the sport itself. The other teams put up with it because Ferrari actually physically bring more viewers than any other single entity in the sport.
slika
zonelsk
Veteran
Veteran
Navijam za: FA

Post Postao/la zonelsk »

Mozda kad se tolko nebi pricalo F1=Ferrari i kad bi se izjednacila prava, mozda bi neki tim mogao okupiti veci fan base i F1 biti zanimljivija "ne-Ferrarijevcima"
I like to race, not to do laps alone.
vidc
Veteran
Veteran

Post Postao/la vidc »

Da, zabranjeno je navijat za neki drugi tim.
Svaki pojedinac ima potpunu slobodu izabrat da li ce i za koga navijat.
Ovo tkz. F1=ferrari je posljedica toga sto ferrari ima najvise navijaca a ne obrnuto
Vuksa_KC
Veteran
Veteran
Navijam za: Ferrari

Post Postao/la Vuksa_KC »

Pa točno to, ko ti brani da navijaš za nekog drugog. Ko da Ferrari ispire mozak.
Nije F1 ko nogomet da te prpa ulazit na stadion radi nekih političkih ili povijesnih kompleksa.
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Novo krilo(na vrhu). Odnosno modifikacije. PRvo na onom čudnovatom usmjerivaču ispod nosa

slika
Također kod tunela na krilu završni flapovi pri dnu su spojeni za bolje vođenje zraka

slika

Hugo Boss završava karijeru sponzorstva u F1 i prebacuje se na FE
FRANKFURT (Reuters) - German fashion brand Hugo Boss will end its motorsport tie-up with Formula One from next year to move into Formula E, Chief Executive Mark Langer told German weekly Focus.

Hugo Boss has been partnered with the Mercedes-AMG Petronas F1 team since 2015, when it ended a decades-long association with McLaren.
slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Nakon citanja ovog clanka nije nis cudno da je Hamilton stigao ovako visoko. Ne zelom ga diskreditirat al s ovakvom PU ostali su bili helpless.

Long story short, koriste otprilike 10 kg manje goriva od Ferrarija, cijelu trku je mogao vozit sa q modeom
An important factor for Hamilton's overtake show was the new engine that Mercedes installed after the crash in qualifying. At the beginning of this week, Hamilton drove with the older engine version 2.0 from the 1st half of the season.

Originally Mercedes wanted to save the new engine 3.1 that was introduced in Spa, for the big final in Abu Dhabi. The new engine has +15 more HP than engine 2.0. How much exactly can be only identified with the GPS-Data.

Mercedes only used that "full power" during qualifying so far. During the race you did not see much.

Hamilton said: "During the race I already turned down the engine even before my team told me to do so."

But in Interlagos, Mercedes showed their real power. On the straights, Hamilton drove with 7,4 km/h more than the Ferraris. And that also means that Hamilton was 4 km/h faster than his teammate Bottas.

Did Mercedes possible do a political own goal now?

In Brazil, Hamilton had a complete fresh new engine (3.1 Version). Without penalties, Mercedes installed a new gearbox, MGU-H, turbo etc. Because of the fact that this engine only has to last for two races and one qualifying, there were no limitations like it usually is with engines that have more than 5000 kilometres on their back.

Hamilton: "For the first time in this season, I went on with full power on the engine and attacked until the last lap."

That was awesome for the viewers but also interesting for the other teams (Ferrari, Red Bull etc.). Now they can calculate how much behind they really are.

Maybe that was a political own goal from Mercedes. There are currently talks about the new engine rules especially due to the disparities in terms of engine power between Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault and Honda. Mercedes arguments are that the other teams are not far behind them.

Well the MexicoGP (I think that is mistake and they wanted to say Brazil GP because Brazil had 71 laps) is telling another story. Mercedes only needed 89 kilogram fuel for the 71 laps while Ferrari needed 101 kilogram for the same distance! The formula here is easy: Consumption = performance (power).

Hamilton received many praises for his overtakes but Ferrari put it into perspective afterwards. The winners of the Brazil GP said that Sebastian Vettel showed a similar overtake show in Malaysia and Mexico.
slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Navijam za: Ferari

Post Postao/la gjoko-mkd »

Niko nema te tehnologije koju bi zamenilo 12 kg benzina....vidimo kako 0.3 kg ulja rade razliku u kvalifikacijama....a ne 12 kg...
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

gjoko-mkd je napisao/la:Niko nema te tehnologije koju bi zamenilo 12 kg benzina....vidimo kako 0.3 kg ulja rade razliku u kvalifikacijama....a ne 12 kg...
Kako ne? MGU-H. Prikupljanje energije (nije limitirano) i mogućnost slanja na K. Pogotovo na stazama sa dužim pravcima i malim zonama kočenja. Ne kažem da je to točno tako (čak i meni je ova razlika u kilaži malo too much) kako AMuS govori ali činjenica je da je Mercdesov ERS najefikasniji na gridu
slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Navijam za: Ferari

Post Postao/la gjoko-mkd »

Razlija je u promilima...ili u najgorem slučaju u postotaka.....ali nikako razlika koja pravi nekoliko kg goriva...
Dani
Legenda
Legenda

Post Postao/la Dani »

Ovaj članak kao da je izašao sa f1 pulsa.

slika
Toon
Veteran
Veteran
Navijam za: mclaren

Post Postao/la Toon »

Mercedes AMG F1 je objavio jedan twett za divljenje:

16 NOV 2009: @MercedesBenz confirms its return as an @F1 constructor!

Eight years later...

153 PODIUMS
46 FASTEST LAPS
79 POLES
66 WINS

And... FOUR double World Titles!!

ma što mislili o njima ovome se možeš samo nakloniti....
"Damn it, Steven, we're men. It's our god-given right to watch sports and smut."
"Oh mighty one in the heavens who created the mountains, the seas and beer ..."
"I'm married to a woman named ... something!"
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

dovoljno je samo gledat od 2014 nadalje. Mada po meni najimpresivnija godina je 2014. Taj bolid je bio tako brutalan da je mogao druge poderat da su startali krug kasnije. W05 po meni je all time car.

Dovoljno je samo pogledat Bahrain i nakon SC-a kad su isli punom snagom

u 10 krugova preko 20 sekundi u odnosu na 2. plasiranog....
slika
Cuky
Navijam za: Ferrari

Post Postao/la Cuky »

misliš na trećeplasiranog jer su prva dva bili Mercedesi...i to Mercedesi koji su se međusobno klali praktički iz zavoja u zavoj
“Four wheels move the body, Two wheels move the soul.”

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Ma mislio sam 2. Plasirani tim u trci ali da to je point.

Bez ersa su uspili 2. Mjesto (rosberg) osvojit
slika
Odgovori