slika
slika
rFactor F1-HR WTCC LEAGUE CHAMPION 2011
Cuky
Ja sam: Vozač
Navijam za: Ferrari

Re: FORMULA E

Post Postao/la Cuky »

Buemi je diskvalificiran jučer nakon što se u utrci probio sa 14. na 5. mjesto zbog premalog pritiska u gumama
“Four wheels move the body, Two wheels move the soul.”

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Buemi će propustiti New Yorški ePrix jer mu se poklapa sa WEC utrkom, a zamijeniti će ga Pierre Gasly
https://wtf1.com/post/pierre-gasly-will ... a-e-round/

Buemi vodi u prvenstvu sa 32 boda prednosti, ali mu problem može predstavljati to što se u New Yorku voze dvije utrke

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Mercedes nakon završetka sezone 2018. napušta DTM kako bi se od 2019. potpuno posvetili natjecanju u Formula E

Mercedes has announced it will end its involvement in the DTM at the end of next season and race in Formula E instead.

Mercedes’ departure from the DTM will leave Germany’s premier touring season will potentially leave just Audi and BMW represented from 2020, providing no other manufacturers arrive.

Mercedes two DTM rivals will both be competing in Formula E by the time they arrive in 2019. BMW’s team is due to arrive next season and Audi are taking over the Abt entry.

Porsche has also been rumoured to be considering an entry. Renault and Jaguar already have Formula E teams and the Virgin cars carry Cirtoen’s DS branding.

Mercedes have stressed their Formula E programme will run parallel to its Formula One activities.
Mercedes Benz has announced a strategic repositioning of its motorsport activities: the company will conclude its participation in DTM at the end of 2018 and enter Formula E in the 2019/20 season.

This new approach will see Mercedes-Benz competing at both ends of the motorsport spectrum: in Formula 1, the pinnacle of motorsport combining high technology and the most demanding competitive challenge; and in Formula E, which embodies the transformation that is underway in the automotive industry.

We want to win as many titles as possible before we go

Since the “new” DTM was founded in 2000, we have so far enjoyed 18 continuous seasons of great racing, spectacular battles and close-matched competition. We were lucky enough to celebrate championship success and learned how to handle defeat. And we loved every second of it.

“Our years in the DTM will always be held high as a major chapter in the motorsport history of Mercedes,” commented Toto Wolff. “I want to thank every team member whose fantastic work has helped to make Mercedes-Benz the most successful DTM manufacturer during that time. Although leaving is tough for all of us, we will be doing everything during this season and next to make sure we win as many DTM titles as possible before we go. We owe that to our fans and to ourselves.”

Since the DTM was founded in 1988, there have been 26 racing seasons during which Mercedes-Benz has won 10 drivers’, 13 team and six manufacturer titles (DTM + ITC combined). With our fans, we have celebrated 183 race wins, 128 pole positions and 540 podium finishes.

“Our departure from the DTM brings a long-standing motorsport era to a close. We look back with pride on the commitment of our teams, drivers, partners and the many people behind the scenes, who so often made the series a fascinating platform for our customers and for fans of our brand,” concluded Vice President Marketing Mercedes-Benz Cars Dr Jens Thiemer. “It is now time to start on a new path.”

Formula E is like an exciting start-up venture

Electric mobility is already of strategic importance to the company today and this will only increase in the future. Formula E offers a perfect platform on which to demonstrate the competitiveness of our technology brand EQ in a racing environment, in the area of battery electric powertrains.

“Mercedes-Benz will market future battery powered electric vehicles using the EQ label,” explained Dr Jens Thiemer, Vice President Marketing Mercedes-Benz. “Formula E is a significant step in order to demonstrate the performance of our attractive battery powered electric vehicles, as well as giving an emotional spin to our EQ technology brand through motorsport and marketing.”

Toto Wolff views Formula E as a brand new form of racing that reflects a rapidly changing automotive landscape.

“In motorsport like in every other area, we want to be the benchmark in the premium segment and to explore innovative new projects. The combination of Formula 1 and Formula E delivers that. Formula E is like an exciting start-up venture: it offers a brand new format, combining racing with a strong event character, in order to promote current and future technologies. Electrification is happening in the road car world and Formula E offers manufacturers an interesting platform to bring this technology to a new audience – and to do so with a completely new kind of racing, different to any other series. I am pleased that we were able to extend our entry option for one year to the 2019/20 season. This gives us time to properly understand the series and to prepare for our entry in the right way.”

“Today is a great day as we welcome Mercedes to the Formula E family – adding to the increasing number of manufacturers joining the electric revolution,” said Formula E Founder and CEO Alejandro Agag. “This step shows how much the world is changing, not only in motorsport, but the whole automotive industry. We’re witnessing a transformation that will first change our cities, and then our roads. Formula E is the championship that embodies that change, and together with all our teams and manufacturers we’ll keep pushing for technologies to have better and more affordable electric cars.”

Lijepo si je Formula E okupila proizvođače već...Jaguar, Audi (od slijedeće sezone preuzima Abtovu momčad), Citroen (sa DS brandom), Renault, Mahindra...BMW je već potvrđen kao nova momčad, sad Mercedes...Marchionne je rekao da i Ferrari razmatra mogućnost ulaska u Formulu E...

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

nakon potvrde da se na kraju sezone Porsche povlači iz WEC-a sada je stigla i potvrda da se i Porsche pridružuju sve većem broju proizvođača automobila koji se pridružuju Formula E natjecanju.

Porsche će sa natjecanjem krenuti u 6. sezoni (2019/2020)

http://www.fiaformulae.com/en/news/2017 ... -season-6/

slika
F1NAC
Navijam za: Scuderia Ferrari

Post Postao/la F1NAC »

Bmw, jag, citroen, merc, porsch, audi..... formula e ce bit hit za par godina. Jos da dignu malo snage
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

mislim da je bilo nekog spominjanja da se radi na tome da se podigne snaga, poveća kapacitet baterija te smanji njihova veličina i masa. Time bi se postiglo da su bolidi brži, a cilj je i da se omogući da se utrka odradi na jednom punjenju te više ne bi trebalo biti promjene bolida u utrci...

A uskoro bi trebao doći i novi bolid...još će jedna sezona biti odrađena sa trenutnom generacijom, a onda od 2018/19 sezone počinje se koristiti novi bolid

slika
speedy56
Legenda
Legenda
Navijam za: FAlonso ALotterer

Post Postao/la speedy56 »

Još im samo fale poštene staze i fan boost free utrkivanje...
slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Kakva ludnica. Buemi diskvalificiran i popusio vodstvo u poretku
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

a tek zašto je diskvalificiran...u slobodnom treningu je uništio bolid i momčad ga je uspila pripremiti taman pred start utrke...i na kraju ispalo da je bolid 4kg prelagan...

A stvarno je ovu utrku majstorski odvozio...čak je do boksa i promjene bolida vozio sa oštećenim prednjim kotačem i kao Vettel danas morao držati volan ulijevo da bi išao ravno, pa je svejedno pretjecao i probijao se naprijed

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Sto je buemi uspio ispusit.... cudna sezona
slika
Vuksa_KC
Veteran
Veteran

Post Postao/la Vuksa_KC »

Marchione Kravitzu praktički potvrdio ulazak Ferrarija, samo ne preko tog branda. Ili Alfa ili Maserati.
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Buemiju što je moglo poćkrivo na kraju sezone moglo je...

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Male promjene pravila za slijedeću, 4. po redu, sezonu Formule E
- Maksimalna snaga u utrci podignuta je sa 170kW na 180kW (u kvalifikacijama maksimalna snaga i dalje ostaje 200kW)
- u nedavno završenoj sezoni najbrži krug (i bodove za isti) u svim utrkama osvojili su vozači izvan top 10. To su obično bili vozači koji bi imali problema u utrci pa bi drugi bolid podesili za kvalifikacijske krugove i u preostalom dijelu utrke ganjali najbrži krug kako bi bar koji bod osvojili. Za slijedeću sezonu bodove za najbrži krug može osvojiti samo vozač koji bude u top 10...dakle ako odvoziš najbrži krug, a nisi u top 10 nikome ne idu bodovi.

Ostale su promjene koje se odnose na više dana za promotivne evente, trening dan unutar sezone, trening dan za rookije....detaljnije na linku ispod:
http://www.fiaformulae.com/en/news/2017 ... -season-4/

slika
zonelsk
Veteran
Veteran
Navijam za: FA

Post Postao/la zonelsk »

Nekak mi se cini da ova kategorija postaje sve ozbiljnija i ozbiljnija, i mislim da ce ubrzo (5-7godina) biti prva ispod F1
I like to race, not to do laps alone.
Cuky

Post Postao/la Cuky »

ono što sam zaboravio spomenuti u prošlom postu:
Sezona 4 biti će zadnja sezona gdje se koriste trenutni bolidi te trenutni model baterije uveden u prvoj sezoni. Od 5. sezone koristi se novi bolid (ispod slika pobjedničkog koncepta na natječaju) te nova baterija većeg kapaciteta. Cilj je također s vremenom doći do toga da se na jednoj bateriji odradi cijela utrka bez potrebe za promjenom bolida
slika

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Cuky je napisao/la:ono što sam zaboravio spomenuti u prošlom postu:
Sezona 4 biti će zadnja sezona gdje se koriste trenutni bolidi te trenutni model baterije uveden u prvoj sezoni. Od 5. sezone koristi se novi bolid (ispod slika pobjedničkog koncepta na natječaju) te nova baterija većeg kapaciteta. Cilj je također s vremenom doći do toga da se na jednoj bateriji odradi cijela utrka bez potrebe za promjenom bolida
slika
Je to Canopy kokpit? Zanimljivo
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

na nekim fotkama je canopy, na nekima je kao onaj aeroscreen što je RB testirao. Al koliko sam skužio sve sa ciljem da se smanji drag kako bi se postiglo da baterija što duže traje

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Švicarska je 1955. nakon brojnih pogibija u Le Mans utrci zabranila bilo kakvo utrkivanje unutar svojih granica. 60 godina kasnije, 2015. ta je zabrana djelomično ukinuta, tj. dozvoljeno je utrkivanje pod uvjetom da su automobili na potpuno električni pogon.

I tako, 10. lipnja 2018. u sklopu sezone 2017/2018 Formula E će imati Švicarski ePrix što je potvrđeno na FIA-inom svjetskom motorsport koncilu
https://wtf1.com/post/switzerland-will- ... next-year/

Kalendar za slijedeću sezonu je:

Kod: Označi sve

1 & 2. Hong Kong ePrix - 2. i 3. Prosinac 2017
3. Marrakesh ePrix - 13. Siječanj 2018
4. Santiago ePrix (Čile) - 3. Veljače 2018
5. Mexico City ePrix - 3. Ožujak 2018
6. São Paulo ePrix - 17. Ožujak 2018
7. Rome ePrix - 14. Travanj 2018
8. Paris ePrix - 28. Travanj 2018
9. Berlin ePrix - 19. Svibanj 2018
10. Zürich ePrix - 10. Lipanj 2018
11 & 12. New York ePrix - 14. i 15. Srpanj 2018
13 & 14. Montreal ePrix - 28. i 29. Srpanj 2018

slika
zonelsk
Veteran
Veteran
Navijam za: FA

Post Postao/la zonelsk »

=D>
I like to race, not to do laps alone.
Cuky

Post Postao/la Cuky »

nove boje Renault e.dams tima
slika

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Evo i Audijeve boje za prvu tvorničku sezonu u Formula E natjecanju

Di Grassi
slika

Abt
slika

EDIT: Također, momčad ima i novog šefa, a to je ni manje ni više nego trostruki Le Mans pobjednik i bivši F1 vozač Allan McNish

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

nove boje za NIO Formula E Team (prošle sezone zvan NextEV NIO Formula-E Team je objavio svoju vozačku postavu i nove boje pred početak testiranja. U momčadi ostaje Oliver Turvey, a umjesto Nelsona Piqueta Jr. sada se pridružio Luca Filippi (čeka se samo potvrda licence od strane FIA-e)

slika

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

zbog HALO-a će kasniti izrada i prva testiranja novog Formula E bolida za sezonu 2018/19
https://wtf1.com/post/the-halo-could-de ... s-new-car/

slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

MS&AD Andretti Formula E team je predstavio svoje boje za novu sezonu...i ispada da su gotovo identične onima NIO Formula E tima...
slika

slika
Odgovori