Formula 1 team - Scuderia Ferrari [F1-75]

Novosti o vozačima i timovima, glasine...

Moderatori/ce: F1NAC,Zweki,Scuderia,Cuky,47,gringo73

Odgovori
Cuky
Ja sam: Vozač
Navijam za: Ferrari

Re: Formula 1 team - Scuderia Ferrari Mission Winnow [SF90]

Post Postao/la Cuky »

Kad se išlo u boks bilo je do kraja više krugova nego li je Ricciardo odradio. Utrka je danas sve odrađena kako spada, osim problema sa Leclercovim drugim stopom. Samo, u utrci još uvijek nedostaje brzine.
“Four wheels move the body, Two wheels move the soul.”

slika
F1NAC
Navijam za: Scuderia Ferrari

Post Postao/la F1NAC »

Ne. Zezli su ponovno. I to opet ne idu pokrivat najblizeg protivnika nego se nadaju da ce taj isti pojest gume prije njih (ironicno). Jos verstappen u problemima. 1-2 su imali a dobili su 2-4. Nedopustivo i tu mogu samo sebe krivit.
slika
rFactor F1-HR WTCC LEAGUE CHAMPION 2011
Cuky

Post Postao/la Cuky »

mislim da se sa bolidom koji imaju više nije moglo danas.

slika
Vuksa_KC
Veteran
Veteran

Post Postao/la Vuksa_KC »

F1NAC je napisao/la: 27 lis 2019, 21:54 Ne. Zezli su ponovno. I to opet ne idu pokrivat najblizeg protivnika nego se nadaju da ce taj isti pojest gume prije njih (ironicno). Jos verstappen u problemima. 1-2 su imali a dobili su 2-4. Nedopustivo i tu mogu samo sebe krivit.
Moraju i vozači nešt odradit...nisu. Lec tri ili četiri promašena kočenja
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Bolid je brz u jednom krugu (50% PP imaju ove sezone u dosad odvoženim utrkama). Problem je što tu brzinu nemaju ili ne znaju iskoristiti u utrci. 9 polea u sezoni, a samo 3 pobjede (samo 33% iskorištenost). Mercedes ima 8 polea i 13 pobjeda (iskoristivost 162%), dok Red Bull ima 1 pole i 2 pobjede (iskoristivost 200%).

slika
popeye
Veteran
Veteran
Navijam za: Mad Max

Post Postao/la popeye »

Cuky je napisao/la: 26 lis 2019, 21:38 Sutra, ako nitko od dvojca u crvenom ne kiksa start, nakon T3 biti će Ferrari 1-2. Imaju bolju brzinu na pravcu od RB-a i još dugački pravac sa zavjetrinom iza njega.
trka traje 71 krug ;)

a Ferari je opet od 1-2 uspeo da... pa vise ne znam ni kako da nazovem njihove takticke "genijalnosti"
slika
"Drivers don't come to the race track to make friends. You come here to get the trophy."
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Navijam za: Ferari

Post Postao/la gjoko-mkd »

Koliko je krugova proveo Ferari na Hard gume u petak na Fp1 i 2?
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Ravno 0 krugova. Nisu ih imali ni montirane na bolide. I Vettel i Leclerc su imali samo po jedan set i to su danas u utrci koristili

slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak

Znam......zato tako,, pitam,,. Da su imali baj jedan set hard guma videli bi da se uopće ne troše i da perfomanse ne padaju kao kod softa
Cuky

Post Postao/la Cuky »

problem je bio što je u petak bilo za više od 10° hladnije i zapravo jučer nitko nije znao što očekivati

BUMP: FIA-ina istraga pokazala je da Ferrari ne propušta ulje iz sustava za hlađenje u usis motora kako bi time postigao veću snagu, a što su neki od suparnika sugerirali da bi mogao biti slučaj. Uglavnom, PU su, za sada, u redu... a na suparnicima je da sami dođu do spoznaje kako Ferrari izvlači takvu snagu u kvalama i pokušaju to sami implementirati

https://www.racefans.net/2019/10/28/pad ... day-four-2

BUMP 2:

slika
popeye
Veteran
Veteran

Post Postao/la popeye »

Red Bull demands clarity from FIA: "Impossible what Ferrari does with engine"

Red Bull Racing CEO Helmut Marko demands clarity from the FIA ​​regarding Ferrari 's engine . The Italian power source has been the center of suspicion for months, but Formula 1 has not yet seen any reason to start an investigation.

No less than fifty horsepower, that would be the difference between Red Bull and Ferrari on the straight. The Italian racing stable has been powerful all year round in terms of power, but has been able to perform well in all areas since the summer break. Technicians from other teams suspect that the Scuderia may perform illegal acts around the power source. However, the FIA ​​must first receive an official protest from one of the teams before it can start a legitimate investigation. Renault braking systems , for example, were only investigated after Racing Pointhad submitted a protest of no less than twelve sides. The problem with such a protest, however, is that you do need to know what you are protesting against, but the teams can't put their finger on it at Ferrari.

This also applies to Helmut Marko. The Red Bull CEO has no idea where Ferrari is able to get the lead: "It is clear that the Ferrari engine really stands out," he says to Motorsport-total.com . "It has since become a point of discussion within all teams." The Austrian therefore has his doubts about it: "I am not going to suggest things, but if you look at how the engine has developed in half a year, it does raise questions."

Marko finds it strange how an engine can excel in such a short period within the current regulations: "That is impossible. We will have to wait and see, but it is time for the FIA ​​to investigate the matter." According to the former Formula 1 driver, Ferrari is particularly successful on Saturday: "In the qualification they suddenly have fifty horsepower extra, which is absurd. In the race that is often less, we have seen that." Whether Ferrari indeed does questionable operations around the engine may never come to light.
imaju neku caku a sad dal je legalno ili ne ko ce ga znati. umnogome podseca na proslogodisnju situaciju kada su im stavili 100 senzora a onda je Ferari misticno preko noci se ugasio i Mercedes lako uzo titulu.
slika
"Drivers don't come to the race track to make friends. You come here to get the trophy."
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

popeye je napisao/la: 01 stu 2019, 15:27

Red Bull Racing CEO Helmut Marko demands clarity from the FIA ​​regarding Ferrari 's engine . The Italian power source has been the center of suspicion for months, but Formula 1 has not yet seen any reason to start an investigation.

No less than fifty horsepower, that would be the difference between Red Bull and Ferrari on the straight. The Italian racing stable has been powerful all year round in terms of power, but has been able to perform well in all areas since the summer break. Technicians from other teams suspect that the Scuderia may perform illegal acts around the power source. However, the FIA ​​must first receive an official protest from one of the teams before it can start a legitimate investigation. Renault braking systems , for example, were only investigated after Racing Pointhad submitted a protest of no less than twelve sides. The problem with such a protest, however, is that you do need to know what you are protesting against, but the teams can't put their finger on it at Ferrari.

This also applies to Helmut Marko. The Red Bull CEO has no idea where Ferrari is able to get the lead: "It is clear that the Ferrari engine really stands out," he says to Motorsport-total.com . "It has since become a point of discussion within all teams." The Austrian therefore has his doubts about it: "I am not going to suggest things, but if you look at how the engine has developed in half a year, it does raise questions."

Marko finds it strange how an engine can excel in such a short period within the current regulations: "That is impossible. We will have to wait and see, but it is time for the FIA ​​to investigate the matter." According to the former Formula 1 driver, Ferrari is particularly successful on Saturday: "In the qualification they suddenly have fifty horsepower extra, which is absurd. In the race that is often less, we have seen that." Whether Ferrari indeed does questionable operations around the engine may never come to light.
imaju neku caku a sad dal je legalno ili ne ko ce ga znati. umnogome podseca na proslogodisnju situaciju kada su im stavili 100 senzora a onda je Ferari misticno preko noci se ugasio i Mercedes lako uzo titulu.
Kako su fleksibilna krila bila legalna tako je i motor legalan. Tj. Dok FIA kaze da je legalno, onda je legalno. Sto tu sad imaju oni tvrdit da je nemoguće.

Ferrari nije niš gasio. Kombinacija gresaka sa vozacke strane i strane razvoja bolida su kostali Ferrari titule. Ne motor
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

popeye je napisao/la: 01 stu 2019, 15:27

Ja sam mislio da Marko nema što pričati o snazi motora Honde koju koriste (tvoje riječi u drugoj temi), a što onda ima pričati o Ferrariju?

Al sad ozbiljno, ne kužim zašto svi misle da je FIA toliko glupa. Pa Renault #3 je u kvalifikacijama za VN Singapura bio diskvalificiran jer je MGU-K u par tisućinki davao snagu veću nego je dozvoljeno koja je dala prednost toliko malu da nije mjerljiva... i svejedno je FIA otkrila i diskvalificirala ga. A s druge strane neki tvrde da Ferrari već 2. godinu za redom ima toliko više nelegalne snage u motoru da dobivaju skoro sekundu po krugu i FIA to ne može otkriti? Ili je možda FIA otrkila, ali je Ferrari napravio nešto što je skroz legalno i nema potrebe za reakcijom.

Ali jasno je zašto suparnici traže da se FIA izjasni o tome... jer bi tako dobili uvid u ono što Ferrari radi te bi mogli i sami napraviti nešto slično. Sami ne smiju doći do tih podataka (McLaren 2007), ali ako FIA pojasni zašto je motor ok onda nema veze što se izdalo industrijske tajne.

slika
vidc
Veteran
Veteran

Post Postao/la vidc »

To mi je mimo ikakve logike. Čuj da im fia objasni kako ferrarijev motor radi.
S druge strane moguće je da FIA ima toliko niži nivo razumijevanja tehnologije da jednostavno ne znaju gdje i kako tražiti nepravilnosti nego ih protivnici moraju otkrivati.

Ferrari je stvarno uradio odličan posao s motorom čim se švabe i japanci ćeškaju po glavi
popeye
Veteran
Veteran

Post Postao/la popeye »

Cuky je napisao/la: 01 stu 2019, 15:44

Ja sam mislio da Marko nema što pričati o snazi motora Honde koju koriste (tvoje riječi u drugoj temi), a što onda ima pričati o Ferrariju?
zato sto svi inzenjeri pricaju o Ferarijevom motoru.
Ali jasno je zašto suparnici traže da se FIA izjasni o tome... jer bi tako dobili uvid u ono što Ferrari radi te bi mogli i sami napraviti nešto slično. Sami ne smiju doći do tih podataka (McLaren 2007), ali ako FIA pojasni zašto je motor ok onda nema veze što se izdalo industrijske tajne.
ne treba FIA da im to pojasni to naravno ne treba otkrivati ali ja kolko znam nisu stavili 100 senzora kao prosle godine u toku trke da ih ispita.
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Jer sada nisu imali gdje staviti dodatne senzore. Prošle godine suparnici su sumnjali na električni dio, FIA postavila senzore u Monaku i ispalo da sve štima. Ove godine im je najjača ideja bila da Ferrari ulje iz intercoolera kontrolirano pušta u zrak koji se njime hladi i ide u motor kako bi dobili na snazi, FIA je provjerila prije VN Meksika intercooler i nije našla to što su suparnici sugerirali.

Neka dođu sa novim idejama, pa će FIA provjeriti, a ne da traže od FIA-e da objasni kako Ferrari razvija toliku snagu.

A najbolje od svega: i sam Binotto je rekao da prednost na pravcu imaju zbog koncepta bolida koji su izabrali da idu sa malo draga. Kako je rekao: suparnici se bune da mi dobivamo 7 desetinki na pravcu, al ne vidite da se mi ili netko drugi žalimo jer Mercedes ili RB dobivaju 7 desetinki kroz zavoje. Sve je stvar kompromisa koje je svaka momčad odlučila napraviti, a na kraju kruga su te 3 ekipe unutar 2 desetinke

slika
F1NAC

Post Postao/la F1NAC »

Tako to i funkcionira sad. Nitko točno nezna u čemu je kvaka, ali ako timovi ulažu proteste i ispitaju 100 stvari na taj način mogu dobit smjer di gledati u razvoju. Mene više fascinira način na koji Ferrari polaže snagu nakon kočenja. Bolid jednostavno odjuri naprijed (i to nema sigurno veze sa efikasnim dizajnom. Top end da, ali ovo na početku ne).
slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak

Pa kratko rečeno.....ovo je draž F1....a ne da izgleda kao Clio Cup
popeye
Veteran
Veteran

Post Postao/la popeye »

Cuky je napisao/la: 01 stu 2019, 16:57 Jer sada nisu imali gdje staviti dodatne senzore. Prošle godine suparnici su sumnjali na električni dio, FIA postavila senzore u Monaku i ispalo da sve štima. Ove godine im je najjača ideja bila da Ferrari ulje iz intercoolera kontrolirano pušta u zrak koji se njime hladi i ide u motor kako bi dobili na snazi, FIA je provjerila prije VN Meksika intercooler i nije našla to što su suparnici sugerirali.

Neka dođu sa novim idejama, pa će FIA provjeriti, a ne da traže od FIA-e da objasni kako Ferrari razvija toliku snagu.

A najbolje od svega: i sam Binotto je rekao da prednost na pravcu imaju zbog koncepta bolida koji su izabrali da idu sa malo draga. Kako je rekao: suparnici se bune da mi dobivamo 7 desetinki na pravcu, al ne vidite da se mi ili netko drugi žalimo jer Mercedes ili RB dobivaju 7 desetinki kroz zavoje. Sve je stvar kompromisa koje je svaka momčad odlučila napraviti, a na kraju kruga su te 3 ekipe unutar 2 desetinke
ti kao da si prespavo pola sezone. da te podsetim u prvih 12 trka Ferari uzima pol svega 3 puta. Posle letnje pauze tj. zadnjih 6 trka Ferari je na polu u svakoj. Uteha za konkurenciju sto su zadnje 3 trke zabrljali losom strategijom i greskama vozaca pa nisu i pobedili.
slika
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Ti si onda prespavao VN Singapura i veliki paket aerodinamičkih nadogradnji koji su donijeli. Za Monzu i Spa se očekivalo da budu na poleu, to su staze koje odgovaraju njihovom bolidu jer su pune pravaca, a njihov bolid je vjerojatno kao Williams iz 2014. sa najmanjim dragom. U Singapuru se očekivalo da će pasti opet iza Mercedesa i Red Bulla jer osim što je važan dobar bolid to je staza na kojoj snaga motora nije toliko presudna. Donijeli su veliki paket nadogradnji i iznenadili sve poleom. Onda smo došli u Rusiju, tamo su u prvom sektoru očekivano bili jaki, ali ono što je sve iznenadilo je da su bili dovoljno jaki u cijelom krugu da budu konkurentni. Zatim je došao Japan gdje je vjerojatno najmanji naglasak na snagu motora u dosadašnjim utrkama nakon ljetne stanke i puno je dugačkih srednje brzih zavoja sa kojima su se mučili tokom sezone... i Ferrari opet uzima pole.

Čak bih rekao da to što je uzeo pole samo u 3 utrke u prvih 12 potkrepljuje moju izjavu: ugrabili su pole na stazama koje imaju puno pravaca i potreban je čim manji drag da se na pravcima ne gubi vrijeme: Bahrain, Kanada i Austrija. Nakon ljetne pauze ugrabili su dva polea koje su praktički svi očekivali da će Ferrari ugrabiti, ali su onda još ugrabili i 4 koja nitko nije očekivao. I ta 4 su stigla nakon velikih nadogradnji.

slika
popeye
Veteran
Veteran

Post Postao/la popeye »

cuvajte se Marka zajeban igrac :smijeh:
Red Bull F1’s Helmut Marko to Lead Protest Against Ferrari Engine Legality

A few weeks ago, the FIA responded to complaints about Scuderia Ferrari’s sudden surge in pace. Following an investigation, they cleared the Italian marquee of any wrongdoing. However, Red Bull motorsport advisor Helmut Marko is not convinced about Ferrari’s innocence.

Instead, he demanded some form of clarity from the FIA ​​about the Ferrari engine. Ever since the summer break, Scuderia Ferrari suddenly emerged as the team to beat in the pace department. As a result, a number of teams smelt a rat, because the Scuderia seems to have a huge power advantage.

Admittedly, the Maranello outfit were already quick in the first half of the 2019 F1 season. However, once the summer break ended, they turned it up to 11 and Charles Leclerc and Sebastian Vettel were nearly unstoppable. One of their greatest strengths is in qualifying, as evidenced by six consecutive pole positions.

The performance of the upgraded Ferrari engine evoked a lot of suspicion from their rivals. Several teams even asked the FIA ​​for clarification about the source of all that power.

They suspected that some fluid from the intercooler was being leaked into the engine to improve performance. While the Red Bull top brass stayed silent on his suspicions, he wanted clarity about the legality of the power source.

“The extraordinary performance increase at Ferrari is a different story. I’d rather not say anything about the suspicions. However, if you look at the step they have taken and how fast they are now … It is striking that an engine can do so much better are then the rest. Let’s wait and see what happens, but the FIA ​​must clarify this,” he admitted to Motorsport-Total.com.
slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak

Ovo mi.liči na ono- ili zaustavite Ferarijev motor....ili.mi odlazimo iz F1 posle 2020( t.j. ne potpisivanje novog Konkord dogovora)
Cuky

Post Postao/la Cuky »

Ne kužim. Opet u članku piše ovo za intercooler, a FIA to pregledala u Meksiku i potvrdila da je sve legalno.

slika
gjoko-mkd
Svjetski prvak
Svjetski prvak

Cuky je napisao/la: 01 stu 2019, 19:24 Ne kužim. Opet u članku piše ovo za intercooler, a FIA to pregledala u Meksiku i potvrdila da je sve legalno.
Ako ti nije jasno...pročitaj post iznag tvog.... :biggrin:
Cuky

Post Postao/la Cuky »

got it :D

slika
Odgovori