Formula 1 team - Scuderia Ferrari [F1-75]

Novosti o vozačima i timovima, glasine...

Moderatori/ce: F1NAC,Zweki,Scuderia,Cuky,47,gringo73

Odgovori
Red Beast
Navijam za: Nikoga

Post Postao/la Red Beast »

Mclewis svaka cast na slikama ,nadam se da ces i ti postat crveni kad se malo bolje uzivis u te slike:)
Stividen

Post Postao/la Stividen »

lijepe slike mclewis . ja imam nešto poput mercedes iz stutgarta. ali to je OT. ali ipak je meni kaj se momčadi tiče najdraži Ferrari.
Uzmi sve što ti život pruža.
Icy
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Ja sam: Vozačica
Navijam za: Crvenog Baruna

Post Postao/la Icy »

evo da vam onda i ja stavim par slika...
al nažalost nisu iz prve ruke! :( zapravo su iz protivničkih redova :lol: ;)

slika

slika

slika
Zadnja izmjena: Icy, dana/u 24 stu 2007, 16:53, ukupno mijenjano 1 put.
F1 bez Schumachera je kao atom bez jezgre
slika
McLewis
Veteran
Veteran
Ja sam: Vozač
Navijam za: McLaren i Mercedes

Post Postao/la McLewis »

Stividen je napisao/la:lijepe slike mclewis . ja imam nešto poput mercedes iz stutgarta. ali to je OT. ali ipak je meni kaj se momčadi tiče najdraži Ferrari.
stavi mercedes u temu mclaren!!! ja sam trebo u stuttgart ali spletom okolnosti nisam stigo!!! red beast to se nece dogoditi!!! fasciniraju me njihovi auti i to su mi definitivno najdrazi auti ali sto se tice f1 mclaren mi je u srcu!!!!
McLaren u <3
gringo73
Naj F1 član foruma 2010.
Naj F1 član foruma 2010.
Navijam za: McLaren

Post Postao/la gringo73 »

Ferraristi, evo vam poklon od jednog okorjelog McLarenovca :D

This is a private video from the rescent Barcelona testing session.
It includes:
On track footage of Michael and Filipe.
F2007 without TC
Ferrari Garage Foootage.
Michael Interview
Some shots of the car being craned back from Massa's off.

THIS IS NOT A FAN CAMCORDER SHOT! This is from within the paddock. NOT the stuff seen on TV or Google

Video is divx (6.7). You will need the latest divx player or codec to play this file. Go to (www.divx.com) do download the latest codec/player.

File is 86.2MB and is about 10minutes long. Good Video Quality. (sound is slightly off).

!!!There are a limited amount of download slots. Please download only once and if you download and somebody cannot because all the slots have been used up, please upload the file via (fileflyer.com or sendspace.com) and REPOST A ***NEW*** LINK so that others can view as well. What goes around comes around!!!

File download Source 01: http://rapidshare.com/files/70892088/Ba ... .divx.html

File download Source 02:
http://www.fileflyer.com/view/d54MCBk

File download Source 03:
http://www.sendspace.com/file/ejs1sw

Neki su se žalili na neotvaranje linkova...ja sam skinio s prvog izvora i odgledao. Eto, uživajte :)
Lord of the Ring
Rezervni vozač
Rezervni vozač
Navijam za: sebe_i_MS

Post Postao/la Lord of the Ring »

gringo73 je napisao/la:Ferraristi, evo vam poklon od jednog okorjelog McLarenovca :D

This is a private video from the rescent Barcelona testing session.
It includes:
On track footage of Michael and Filipe.
F2007 without TC
Ferrari Garage Foootage.
Michael Interview
Some shots of the car being craned back from Massa's off.

THIS IS NOT A FAN CAMCORDER SHOT! This is from within the paddock. NOT the stuff seen on TV or Google

Video is divx (6.7). You will need the latest divx player or codec to play this file. Go to (www.divx.com) do download the latest codec/player.

File is 86.2MB and is about 10minutes long. Good Video Quality. (sound is slightly off).

!!!There are a limited amount of download slots. Please download only once and if you download and somebody cannot because all the slots have been used up, please upload the file via (fileflyer.com or sendspace.com) and REPOST A ***NEW*** LINK so that others can view as well. What goes around comes around!!!

File download Source 01: http://rapidshare.com/files/70892088/Ba ... .divx.html

File download Source 02:
http://www.fileflyer.com/view/d54MCBk

File download Source 03:
http://www.sendspace.com/file/ejs1sw

Neki su se žalili na neotvaranje linkova...ja sam skinio s prvog izvora i odgledao. Eto, uživajte :)
Merci beaucoup okorjeli meklarenovce :D
slika
Navijam za: Crveno
Kontakt:

Post Postao/la 47 »

uuuu, super, super, hvala, hvala!!! :D
valjda ću uspjet skinut!!
slika
Lord of the Ring
Rezervni vozač
Rezervni vozač
Navijam za: sebe_i_MS

Post Postao/la Lord of the Ring »

Film je stvarno predobar-i to je fakat iz nekih "internih" Ferrarijevih izvora film...najjaci je Kralj na kraju kad daje interview-kako spika savrseno Talijanski i Engleski i tak inteligentno prica i odgovara-jos uvijek ja mislim najjaca persona F1!...
ps:sad se sjetih tak kad je Schumija nakon pobjede u Florianopolisu intervjirao neki bedak provokator pa ga pitao u stilu "jos vam ide" a on odgovorio: "da sto se jednom nauci ne zaboravlja se" a ovaj onda pita:"hocete reci da ste vi genije?" a Schumi se nasmije i kaze: "Ne, ja sam samo nesto talentiran"-i ode...koje spustanje! :badgrin:
slika
gringo73
Naj F1 član foruma 2010.
Naj F1 član foruma 2010.

Evo nekih predviđanja na temu vašeg bolida za iduću sezonu
slika
shrkec
Rezervni vozač
Rezervni vozač
Kontakt:

Post Postao/la shrkec »

gringo73 je napisao/la:Evo nekih predviđanja na temu vašeg bolida za iduću sezonu
slika
nice
samo kad bi još dodali neke narančaste djelove
slika
Porsche je Porsche , a sve ostalo su samo auti!
gringo73
Naj F1 član foruma 2010.
Naj F1 član foruma 2010.

Naletio ne neki interview sa Baldisserrijem, a pošto ga nisam vidio na ovim "uobičajenim" stranicama, evo ga u cijelosti:
Q & A with Baldisserri:

Q: A year ago Massa started off better than Raikkonen, who improved (throughout the season) and eventually won the title. With the ban on traction control and a more experienced Raikkonen, should we regard him as the favourite over his teammate ?
Baldisserri: ''That's what I thought but I have to say that Felipe has adapted himself very well to driving without it.''

Q: Who do you think has the edge over the other ?
Baldisserri: ''Over a single lap there's no difference, but Kimi is able to better use the tyres, Massa still needs to work on this aspect.''

Q: Which of the two would adapt best to the F2008?
Baldisserri: ''It's too early to say because it will be different to the F2007. We hope that it handles more sharply, more precise. In theory it should favour Raikkonen more, he has always liked cars that can be steered into corners precisely, whereas Massa has always enjoyed a bit of understeer.''

Q: After the spy story, can Ferrari still have a normal relationship with McLaren ?
Baldisserri: ''We will no longer be next to each other with the pitboxes, but we will still meet each other in working groups (that of the development for the 2009 car for example - AFCA). It's hard to explain that the people you work with, defining the new regulations, are cheating on you. For example: they said they wanted to eliminate some systems whereas they (continued) developing them. Last season we've often found out that reality was worse than we had imagined. Formula 1 is the symbol for competitiveness, but one must behave correctly: I find it hard sitting at a table with someone who wants to cheat on me.''

Q: But there was also someone who's done this from inside the team. Have you forgotten about Stepney ?
Baldisserri: ''He's no longer there but his ghost (still) wafts around. He had become someone important, having friends in every department. Every now and team, at work, there's someone who says: 'If Nigel was here...'''

Q: Lately you've reinforced your protectional systems: no-one had expected the trivial way of just copying (the documents) and take it away...
Baldisserri: Yes, everything that is printable should leave traces behind, with a signal on the same document (you can usually make out which is the original and which is the copy of a paper - AFCA) as well as an informative signal (in the way that a copy of something - that shouldn't be copied - shouldn't just pop up somewhere - AFCA), but you cannot come to the point of doing searches (to everyone) and there's no defence against betrayal. You've got to work on people's conduct.''

Q: How ?
Baldisserri: ''By making everyone aware. The new management must be more careful with its employees because the Stepney case was initiated after a 'collapse' of confidence, a detoriating relationship. Then he, evidently, has acted horrendously.''

Q: You must prevent that one person knows everything...
Baldisserri: ''Certanly, but more than person must be appointed to the neuralgic job of focussing on the (streams of) information from all the technical areas. The streams of data should go seperately, watertight, at least to a certain hierarchic level.''

Q: McLaren has promised not to develop three systems that looked to be of Ferrari's intellectual property. An impossible commitment to keep: it's like a doped athlete saying he won't try to improve in training...
Baldisserri: '' . Ferrari and the FIA have drawn a line under this story. They've apologized to us: we start again from scratch on a sportive level (the civil and penal investigations continue - AFCA) eventhough we've been disadvantaged. We try to get it, eventhough some of our secrets, like the gas mixture with the CO2 to inflate the tyres, have become of the public domain.''

Q: Can the MES ECU, made by McLaren, bring an advantage to that team ?
Baldisserri: ''These units have a triangular shape, modelled exactly for McLaren's dimensions. And this is a fact, eventhough I don't think this is the most important aspect of it: it's more the software that has been created by people who worked for that team.''

Q: Will Ferrari's work methods change with the arrival of a new simulator ?
Baldisserri: ''We wait till the 11th of January, when the FIA will clarify how in the future tracktesting will be limited and in what way simulator testing is allowed. Meanwhile we're preparing a new simulator, we need one.''

Q: Why do so many months go past before it is ready ?
Baldisserri: ''The simulator isn't a playstation, it should faithfully reconstruct all the feelings a driver experiences on track. It's not easy: the biggest problem is the braking because the decelaration reaches 5 G for some seconds, so that's a long time. This demands a a very complicated mechanical and hydraulical machine: only a few companies in the world are able to manufactur that.''

Q: Is Ferrari more Italian now Todt has left the team ?
Baldisserri: ''Technicians from England, France, Australia, Japan and other countries have all come to us, but there's a group of Italians that has remained more or less the same and has tried to 'absorb' the best of all that's in the team. Today we can say: an 'Italian school' exists.''
gringo73
Naj F1 član foruma 2010.
Naj F1 član foruma 2010.

tex je napisao/la: šta nije pao dogovor da se piše na hrvatskom i da nema copy paste sa drugih stranica bez linka, jer neki ovdje nezjaju niti jedan drugi jezik osim hrvatskog
Iskreno da ti kažem, nemam pojma za dogovor. I ja sam na ovo naletio na jednom stranom forumu, isjeckan...pa sam ga prebacio, jer ga nisam nigdje našao, a činio mi se zanimljivim za Ferrariste. A za prijevod...nek odluči administrator, ili moderatori hoće li izbacit taj tekst. Namjere su bile dobre.
sepulctor
Rezervni vozač
Rezervni vozač

Post Postao/la sepulctor »

tex je napisao/la:
gringo73 je napisao/la:Naletio ne neki interview sa Baldisserrijem, a pošto ga nisam vidio na ovim "uobičajenim" stranicama, evo ga u cijelosti:
Q & A with Baldisserri:

Q: A year ago Massa started off better than Raikkonen, who improved (throughout the season) and eventually won the title. With the ban on traction control and a more experienced Raikkonen, should we regard him as the favourite over his teammate ?
Baldisserri: ''That's what I thought but I have to say that Felipe has adapted himself very well to driving without it.''

Baldisserri: ''Over a single lap there's no difference, but Kimi is able to better use the tyres, Massa still needs to work on this aspect.''

Baldisserri: ''It's too early to say because it will be different to the F2007. We hope that it handles more sharply, more precise. In theory it should favour Raikkonen more, he has always liked cars that can be steered into corners precisely, whereas Massa has always enjoyed a bit of understeer.''

Q: After the spy story, can Ferrari still have a normal relationship with McLaren ?
Baldisserri: ''We will no longer be next to each other with the pitboxes, but we will still meet each other in working groups (that of the development for the 2009 car for example - AFCA). It's hard to explain that the people you work with, defining the new regulations, are cheating on you. For example: they said they wanted to eliminate some systems whereas they (continued) developing them. Last season we've often found out that reality was worse than we had imagined. Formula 1 is the symbol for competitiveness, but one must behave correctly: I find it hard sitting at a table with someone who wants to cheat on me.''

Q: But there was also someone who's done this from inside the team. Have you forgotten about Stepney ?
Baldisserri: ''He's no longer there but his ghost (still) wafts around. He had become someone important, having friends in every department. Every now and team, at work, there's someone who says: 'If Nigel was here...'''

Q: Lately you've reinforced your protectional systems: no-one had expected the trivial way of just copying (the documents) and take it away...
Baldisserri: Yes, everything that is printable should leave traces behind, with a signal on the same document (you can usually make out which is the original and which is the copy of a paper - AFCA) as well as an informative signal (in the way that a copy of something - that shouldn't be copied - shouldn't just pop up somewhere - AFCA), but you cannot come to the point of doing searches (to everyone) and there's no defence against betrayal. You've got to work on people's conduct.''

Baldisserri: ''By making everyone aware. The new management must be more careful with its employees because the Stepney case was initiated after a 'collapse' of confidence, a detoriating relationship. Then he, evidently, has acted horrendously.''

Baldisserri: ''Certanly, but more than person must be appointed to the neuralgic job of focussing on the (streams of) information from all the technical areas. The streams of data should go seperately, watertight, at least to a certain hierarchic level.''

Q: McLaren has promised not to develop three systems that looked to be of Ferrari's intellectual property. An impossible commitment to keep: it's like a doped athlete saying he won't try to improve in training...
Baldisserri: '' . Ferrari and the FIA have drawn a line under this story. They've apologized to us: we start again from scratch on a sportive level (the civil and penal investigations continue - AFCA) eventhough we've been disadvantaged. We try to get it, eventhough some of our secrets, like the gas mixture with the CO2 to inflate the tyres, have become of the public domain.''

Baldisserri: ''These units have a triangular shape, modelled exactly for McLaren's dimensions. And this is a fact, eventhough I don't think this is the most important aspect of it: it's more the software that has been created by people who worked for that team.''

Baldisserri: ''We wait till the 11th of January, when the FIA will clarify how in the future tracktesting will be limited and in what way simulator testing is allowed. Meanwhile we're preparing a new simulator, we need one.''

Baldisserri: ''The simulator isn't a playstation, it should faithfully reconstruct all the feelings a driver experiences on track. It's not easy: the biggest problem is the braking because the decelaration reaches 5 G for some seconds, so that's a long time. This demands a a very complicated mechanical and hydraulical machine: only a few companies in the world are able to manufactur that.''

Baldisserri: ''Technicians from England, France, Australia, Japan and other countries have all come to us, but there's a group of Italians that has remained more or less the same and has tried to 'absorb' the best of all that's in the team. Today we can say: an 'Italian school' exists.''
šta nije pao dogovor da se piše na hrvatskom i da nema copy paste sa drugih stranica bez linka, jer neki ovdje nezjaju niti jedan drugi jezik osim hrvatskog
Gdje je taj dogovor? Tko se dogovorio i s kim? Koliko sam skužio, samo ti ovdje ne znaš engleski. E pa, gdje bi došli da svi sve prevodimo textove radi tebe!? Ako tko želi, nek prevede, ako ne....gledaj BBC što više, buš naučil.
Posjedujem velik izbor F1, Moto GP, Le Mans, WSBK, INDY, WRC i ostalih utrka, te nogometnih i hokej utakmica.
Svi zainteresirani za razmjenu nek se jave na pp.
Rosby
Rezervni vozač
Rezervni vozač
Navijam za: Nicu Rosberga

Post Postao/la Rosby »

sepulctor je napisao/la:
tex je napisao/la:
gringo73 je napisao/la:Naletio ne neki interview sa Baldisserrijem, a pošto ga nisam vidio na ovim "uobičajenim" stranicama, evo ga u cijelosti:
Q & A with Baldisserri:

šta nije pao dogovor da se piše na hrvatskom i da nema copy paste sa drugih stranica bez linka, jer neki ovdje nezjaju niti jedan drugi jezik osim hrvatskog
Gdje je taj dogovor? Tko se dogovorio i s kim? Koliko sam skužio, samo ti ovdje ne znaš engleski. E pa, gdje bi došli da svi sve prevodimo textove radi tebe!? Ako tko želi, nek prevede, ako ne....gledaj BBC što više, buš naučil.
Dogovor je tu:
http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?t= ... c&start=40

I ima još članova koji neznaju engleski...
slika
gringo73
Naj F1 član foruma 2010.
Naj F1 član foruma 2010.

Da, pročitao sam i ja sad to. Ništa, dužan sam ispriku, neće se ponovit tako nešto. A nisam ja kriv što sam lijenčina pa mi se ne da prevodit teskt :D
LeoZGB
Rezervni vozač
Rezervni vozač

Post Postao/la LeoZGB »

Po meni bi bilo blesavo da zato što par članova ne zna engleski svi ostali budu uskraćeni za informaciju. Naravno bilo bi ljepo kada bi članovi prevodili ali kada je ovakav duži tekst u pitanju onda mislim da nije u redu tražit od nekoga da to prevodi a takodzer nebi bilo u redu da kao što sam gore napisao svi ostali ostanu uskraćeni. NHF
Sex is like hacking...U go In..U go out...and U pray that U didn´t left something behind

Bolje proliti malo s Parkinsonom, nego zaboraviti popiti s Alzheimerom.
slika
schuey
Počasni član
Počasni član
Navijam za: odlazak Montezemola
Kontakt:

Post Postao/la schuey »

ni meni nije jasno a toliko se priča o tome i opet se upornoradi isto...ja recimo imam problema sa njemačkim al ava sreća da je jako malo informacija s njihovih portala i/ili oni koji ih postaju puno puta ih prevedu! il ćemo oformit ekipu za prijevode il nekaj smislit kak da se to riješi....
Ukoliko ste bannani,opomenuti ili Vam je post izbrisan,prekršili ste (najmanje) jedno od ovih pravila ponašanja!
Piquet20
Svjetski prvak
Svjetski prvak

Post Postao/la Piquet20 »

LeoZGB je napisao/la:Po meni bi bilo blesavo da zato što par članova ne zna engleski svi ostali budu uskraćeni za informaciju. Naravno bilo bi ljepo kada bi članovi prevodili ali kada je ovakav duži tekst u pitanju onda mislim da nije u redu tražit od nekoga da to prevodi a takodzer nebi bilo u redu da kao što sam gore napisao svi ostali ostanu uskraćeni. NHF
Pa mozes prevesti samo vazniji dio ili napisati sazetak, te staviti i link za tu stranicu. Tako neces zakinuti ni onoga koji zna ni onoga koji nezna engleski.

@tex: a tebi zbilja nebi bilo lose nauciti engleski...ako zelis u svijet F1 bez znanja engleskog nemas sanse ;-)
slika
LeoZGB
Rezervni vozač
Rezervni vozač

Post Postao/la LeoZGB »

Piquet20 je napisao/la:
LeoZGB je napisao/la:Po meni bi bilo blesavo da zato što par članova ne zna engleski svi ostali budu uskraćeni za informaciju. Naravno bilo bi ljepo kada bi članovi prevodili ali kada je ovakav duži tekst u pitanju onda mislim da nije u redu tražit od nekoga da to prevodi a takodzer nebi bilo u redu da kao što sam gore napisao svi ostali ostanu uskraćeni. NHF
Pa mozes prevesti samo vazniji dio ili napisati sazetak, te staviti i link za tu stranicu. Tako neces zakinuti ni onoga koji zna ni onoga koji nezna engleski.

@tex: a tebi zbilja nebi bilo lose nauciti engleski...ako zelis u svijet F1 bez znanja engleskog nemas sanse ;-)
Slazem se da mozes napravit sazetak kada se ne radi o intervjuu kao u ovom slucaju, jer kad ima 10 razlicitih pitanja onda treba to i prevest, tu nema sazetka.
Sex is like hacking...U go In..U go out...and U pray that U didn´t left something behind

slika
Ante sexy
Profesionalni vozač
Profesionalni vozač
Navijam za: M.Schumachera

Post Postao/la Ante sexy »

tex je napisao/la:nije problem da neznam engleski, ja vadim sve tehnikalije sa engleskog ali već kad smo ovdje u hrvatskoj, pa da njegujemo svoj materini jezik.

mogao sam ja staviti neke informacije na englesku kao C/P i ovdje staviti ali nisam potrudio sam da ih prevedem.

ako baš vam se neda prevoditi stavite link ispod da si nađemo to na orginalnoj stranici i da tamo si možemo pročitati tamo ili velite šta u tomu tekstu piše, nakratko

meni se ovdje neda čitati stvari na engleskom i takve postove prekačem
isti slucaj :D :oops:
marko
Rezervni vozač
Rezervni vozač

Post Postao/la marko »

Vrlo zanimljiv intervju sa Baldisserijem!Posebice mi je bilo interesantno kad je pričao o autu za 2008 i izjavio je da bi auto u teoriji treba malo više odgovarati Raikkonenu i njegovom stilu vožnje,dok bi Massa trebao malo zaostati.No,to je sve teorija,treba pričekati 16.ožujka i onda vidjeti,premda po meni tek negdje sredinom travnja će se vidjeti gdje je tko.Baldisseri ovo opravdava,tako da je novi auto dosta precizan u zavojima što odgovara Kimiju,dok Massa voli malo understeera.
schuey
Počasni član
Počasni član
Navijam za: odlazak Montezemola
Kontakt:

Post Postao/la schuey »

nisam bio sigurn gdje da postam al sam se ipak odlučio za ovaj topic.
več duže vrijeme mi se sviđa ova ideja koju su svi hamijevi navijači na forumu uveli,pa je stoga moj prijedlog da i mi ferraristi napravimo tak nekaj(jer mislim da nas večina njihovih navijača je za ferrari općenito a ne samo za kimija-jer davno su vremena kad smo bili za schumija prvenstvenopa onda uz ferrari). ja sam mislio nekaj tipa slike npr. onog ferrarija iz PS-a koju ima icegirl no.1 ili neki natpis tipa kak hamiltonovi navijači imaju. nije mi naravno namjera to gledat kao nekakve grupice po forumu kao razdvajanje,nego mi je to stvarno dobar način da pružimo podršku timu za koji navijamo! ko je za?
protiv?
suzdržani? :D
Ukoliko ste bannani,opomenuti ili Vam je post izbrisan,prekršili ste (najmanje) jedno od ovih pravila ponašanja!
Slash
Veteran
Veteran
Navijam za: utrkivanje

Post Postao/la Slash »

schuey je napisao/la:nisam bio sigurn gdje da postam al sam se ipak odlučio za ovaj topic.
več duže vrijeme mi se sviđa ova ideja koju su svi hamijevi navijači na forumu uveli,pa je stoga moj prijedlog da i mi ferraristi napravimo tak nekaj(jer mislim da nas večina njihovih navijača je za ferrari općenito a ne samo za kimija-jer davno su vremena kad smo bili za schumija prvenstvenopa onda uz ferrari). ja sam mislio nekaj tipa slike npr. onog ferrarija iz PS-a koju ima icegirl no.1 ili neki natpis tipa kak hamiltonovi navijači imaju. nije mi naravno namjera to gledat kao nekakve grupice po forumu kao razdvajanje,nego mi je to stvarno dobar način da pružimo podršku timu za koji navijamo! ko je za?
protiv?
Mogli ste se sami sjetit :buu: . Smislite nešto originalno :zaba:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
LeoZGB
Rezervni vozač
Rezervni vozač

Post Postao/la LeoZGB »

schuey je napisao/la:nisam bio sigurn gdje da postam al sam se ipak odlučio za ovaj topic.
protiv?
Ja sam pokušao u onoj temi o prijedlozima za forum dobit odgovor jel moguce da se pokraj imena forumaša stavi logo momčadi za koju navijamo (ne umjesto avatara) ali koliko se sjecam nije bilo moguce ili čak ni nisam dobio odgovor. Ja sam za da se dogovori tak nekaj i moj prijedlog bi bila slika ferrarijeve momcadi kad svi zajedno poziraju!

slika
Schumy.d
Legenda
Legenda
Navijam za: Ferrari

Post Postao/la Schumy.d »

Nek svatko stavi šta hoće, baš me briga, njegov je profil, a ne moj! Meni je moj potpis dobar i ne mijenjam ga bez obzira na tuđa mišljenja, a sad tko hoće nek stavlja isti potpis ili nešto slično, svejedno mi je!
:frajer:
Odgovori